Tribute to Paul Walker

 
För er som faktiskt läser bloggen så kommer här en liten teaser om mitt kommande bilprojekt. För den som följer mig på facebook eller instagram så har ni nog sätt att jag inte delat särskilt mycket om bilen. Men det har väl gått att ana lite att det är nytt projekt på gång.

Har med flit inte delat något eftersom tanken var att det skulle bli lite av en hemlis eller överraskning. Jag har vuxit upp, jag bygger inte bil för att vara ballast i stan längre eller för att vinna några priser på nån utställning. Jag har inga sponsorer som jag måste göra reklam för. Den här gången bygger bil med en lite tanke. För drygt 10 år sen började jag styla bilar. Ni som har koll på historien vet att efter julklappsbilen så föll jag för Fast & Furious stuket.
 
Och det är här det började för mig på allvar. Jag såg filmen The Fast and The Furious med skådespelare Paul Walker i huvudrollen. I höstas omkom Paul mycket tragiskt i en bilolycka. Jag tycker att det är ett utmärkt tillfälle att sluta cirkeln. I år bygger jag ett hyllnings projekt till Paul Walkers minne.
 
För att minnas Paul och för att minnas och hylla dom filmer som gett mig inspriation och som gjort mig till den jag är och gett mig allt det som billivet betytt. Både med-och motgångar. Men framför allt så många riktiga vänner. Inte bilvännerna för det krävs lite mer än så. Men i och med billivet så har jag hittat några bland mina allra bästa vänner och det är i slutändan det enda som räknas. Inte hur många pokaler det står på min hylla eller hur många gånger mitt tryne synts i pressen. Det allra viktigaste är dom vännerna som man kan kalla sina äkta och sin familj.
 
 
 
Delaktiga och tack till:
 
Familjen
Anders G
Lasse Methola
Team Superstar
 
 
 
 
 
//K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Katamso

www.katamso.se




RSS 2.0