Bilbygget 2013

 
Som jag skrev tidigare så blev det lite dålig smak av början på bilbygget. Jag tappade lusten helt i det som skulle bli min comback. Så vi fixade ihop ett litet bygge ändå, dock inte alls på den nivån som var tanken. Men det blev bra ändå :)

Här nedan kommer lite bilder från bygget och sen kan ni se resulatet överst i inlägget eller längst ner. Köpte ett Veilside kit som vi monterade. Blev sedan omlack. Den var sliten i lacken och inte vidare välskött. Så vi la en likande nyans med mycket mer metallic i. Kom över ett avgassystem till bra pris via en bekant som har stylingfirma. Lite små detaljer och ett par 18" ACE fälgar gjorde en från början rätt tråkig och vanlig bil med sur eftersmak till en riktigt fin liten sport bil :)
 

Testar bodykitet


Montering
 
Ute och testkört
 
Blanka rör
 
I garaget
 
Maskering inför lack
 
Lackat!
 
Färdigt resultat
 
Bilen i höstskrud
 
I garaget tillsammans med mitt (nygamla) nyförvärv!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
//K
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Katamso

www.katamso.se




RSS 2.0