Nytt, nytt nytt!!!

 
Nytt år, nya tag o ny look. Inser att jag inte har bloggat värst flitig så långt tillbaka som i början av sommaren förra året. Nu får det bli ändring på det. Det e ju faktikst så att min blogg firar 4 år nu i vinter! Mer om det framöver! Jag ska ta o gå igenom lite bilder o släppa en bildbomb från den tiden jag inte skrivit om samt börja uppdatera lite mer frekvent.

Så nu har jag gett utseendet en lätt touch. En snabbsminkning. Hoppas ni gillar looken. Jag som älskar Djurgården gör ju så klart det ;) Stockholm o Globenområdet i finaste färgnera - Home of DIF <3

Ska inte blurra mer hockey nu. Det får det va nog om. Återkommer inom kort med lite nya inlägg med alla spännade saker som är på gång. Håll tillgodo o hoppas att i alla fall nån har saknat att jag bloggar.
 
 
 
 
 
Fem snabba headlines sen sist

Avslutat en av mina längsta och bästa relationer i livet.

Såg Obama när han va på besök i Sverige.

Skickade 25 julkort, fick 5 - tack.
 
Farsan har gett ut en bok.
 
Jag bygger bil igen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
//K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Katamso

www.katamso.se




RSS 2.0