OS 2014

 
Så var OS äntligen igång. Jag blir en sån sportfåne när det är OS. Då är all sport intressant att följa. Det är 4 år sen sist och det e lika länge sen jag började blogga här. Jag ska komma tillbaka till detta senare.

Invigningen var väl helt okey igår kväll. Tyckte det var en del häftiga grejer och en del lite obegripliga. Men på det stora hela så var den bra. Men inte nåt sådär att man får en WOW-känsla. Fyrverkeriet var det ju i och för sej bra tryck i! Viasat gör sitt första OS o det tar nog ett tag för dom att bli varma i kläderna. Det var stundtals nästan plågsamt att lyssna på alla grodor som hoppade ur munnen på Göran Zachrisson eller hur trevande och oengagerat Anja Pärson upprepade samma saker om och om igen. Men det blir nog stil på dem vad det lider. Jag har bra förhoppningar för sändningarna från OS. Viasat gör ju mycket sport till vardags.
 
Men nu är det igång och redan imorn finns det ju svenska medaljchanser. Jag kommer att sitta bänkad framför teven dom närmsta veckorna.
 
 
 
 
//K
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Katamso

www.katamso.se




RSS 2.0